Najčešća pitanja

1. Kome je namjenjen Trgovac.me?

Trgovac je portal (i mobilna aplikacija) namjenjen oglašavanju proizvoda, polovnih stvari, usluga ili bilo čega što korisnici, bilo fizička ili pravna lica, imaju da ponude ili traže.

2. Da li je oglašavanje besplatno?

Da, postavljanje običnih oglasa je potpuno besplatno! Pored običnog oglašavanja, postoji i mogućnost plaćenog promovisanja oglasa. Nakon uspješne prodaje, Trgovac ne naplaćuje nikakvu proviziju.

3. Koliko brzo se pojavljuje oglas na Trgovcu?

Vaš oglas se po završetku unosa pojavljuje najduže u roku od 24 časa na našem portalu!

4. Zašto je neophodna registracija i kako da se registrujem?

Registracija je laka i obavlja se prilikom postavljanja prvog oglasa. Neophodna je da bi Vam kasnije omogućila da lako pronađete svoje oglase, mijenjate ih ili brišete.

5. Kako da postavim oglas?

Klikom na dugme Postavi oglas u desnom gornjem dijelu bilo koje stranice portala počinje proces postavljanje oglasa. Najprije će Vam se otvoriti stranica za logovanje. Ako se još niste registrovali, pogledajte prethodno pitanje. U novootvorenom prozoru treba da se ulogujete kombinacijom korisničkog imena i lozinke, a zatim prelazite na postavljanje oglasa. U formi možete izabrati kategoriju, grupu. Poželjno je da unesete i slike (jpg, png ili gif, do 10MB, u rezoluciji ne manjoj od 480x320piksela) jer one privlače posjete i samim tim povećavaju uspjeh Vašeg oglasa. Možete da postavite neograničeno mnogo oglasa.

6. Kako da nađem svoj oglas?

Klikom na link Moji oglasi u gornjem desnom uglu svake stranice ili klikom na link Kontrolna tabla

7. Zaboravio sam svoju lozinku, šta da radim?

Na stranici za logovanje kliknite na link Zaboravljena lozinka. Dobićete dalja upustva na e-mail adresu sa kojom ste se registrovali.

8. Čemu služi Kontrolna tabla?

Kontrolna tabla služi da upravljate svojim oglasima, svojim ličnim podacima i svojim porukama.

9. Kome da se obratim za pomoć u slučaju da imam pitanja?

Najbrži način da nas kontaktirate je preko kontakt forme u donjem lijevom uglu svake stranice.

10. Kako da prijavim grešku?

Grešku možete prijaviti preko kontakt forme u donjem lijevom uglu.

11. Zašto se slike nisu pojavile, a ja sam ih uploadovao/la?

Slike koje ste uploadovali treba da budu u JPG, PNG ili GIF formatu rezolucije ne manje od 480x320 piksela, maksimalne veličine 10MB, da bi ih portal prihvatio.

12. Prevaren(a) sam? Šta da radim?

Ako Vas je neki korisnik prevario, slučaj morate prijaviti nadležnom organu.

Ako niste našli odgovor na Vaše pitanje, možete nas kontaktirati preko forme u donjem lijevom uglu.